Generalforsamling i Triodos Investeringsfonde (SICAV I)

Triodos Sustainable Bond Fund, Triodos Sustainable Equity Fund, Triodos Sustainable Pioneer Fund og Triodos Sustainable Mixed Fund – til sammen kaldet Triodos SICAV I – afholder generalforsamling den 25. april 2018 i Luxembourg.

Hvis du har investeret i værdipapirer i en af ovenstående fonde indkaldes du hermed til generalforsamlingen. Nederst på siden finder du, de relevante dokumenter fra Triodos Investment Management. Vi gør opmærksom på, at dokumenterne er på engelsk. Der er efter Merkurs overbevisning kun tale om standardpunkter på dagsordenen.

Hvis du af gode grunde ikke deltager i generalforsamlingen, har du mulighed for at sende en fuldmagt (proxy).

Blanketten skal udfyldes og dernæst sendes til Merkur. Du kan vælge at scanne fuldmagten og sende den pr. mail* til investering@merkur.dk eller du kan sende den med post til:

Merkur Andelskasse
Bispensgade 16, 1.
9000 Aalborg
Att. Investering

Fuldmagten skal være Merkur i hænde senest den 19. april 2018. Merkur vil derefter videreformidle alle stemmer til Triodos SICAV I.

*Bemærk venligst at fremsendelse af e-mails med personfølsomme oplysninger, cpr. numre, kontonumre, saldi og lignende sker på eget ansvar.