Klagevejledning for privatkunder

Hvis du er utilfreds med vores service, rådgivning eller andet og ønsker at klage over Merkur, skal du i første omgang kontakte den afdeling, hvor du er kunde. 

Hvis du herefter fortsat er uenig i Merkurs behandling af din henvendelse eller resultatet heraf, kan du kontakte den klageansvarlige i Merkur. Du kan bede din afdeling om at blive henvist eller du kan kontakte den klageansvarlige direkte.

Merkurs Klageansvarlige

Merkurs klageansvarlige er Compliance- og hvidvaskansvarlig Karen Molin Holste. Du kan kontakte Karen via brev, telefon eller e-mail på følgende adresse:

Merkur Andelskasse
Att: Karen Molin Holste
Vesterbrogade 40, 1.
1620 København V
Tlf. 62 65 67 77
E-mail: kmh@merkur.dk

Ankenævnet

Du kan i sidste ende vælge at indbringe din klage for Pengeinstitutankenævnet, Amaliegade 8B, 2. sal, 1022 København K, tlf. 35 43 63 33, www.fanke.dk

EU-kommissionens online klageportal

Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage over en ydelse købt online. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage ad denne vej, skal du angive Merkurs e-mail adresse merkur@merkur.dk.